lördag 16 november 2013

Trött. Tröttare. Tröttast

 
Efter morgonens temapass spinning/cirkelfys med Mia vart jag näst intill halvdöd. Haha ;D Men vilken känsla jag hade i kroppen efteråt. O vilken känsla som fortfarande består! Helt obeskrivlig o obetalbar. Denna underbara känsla är när man lyckats. Vi tog oss igenom två skitjobbiga pass o det vart väldigt mycket gnäll från min sida idag men tack vare bästa Mia fick hon mig tillbaka till kämparglöden när jag näst intill gett upp med en liten dask o ett stort
"Kom igen nu!!"
Tack Mia för peppet idag! :D
Hade jag vart på passet själv idag hade jag inte alls gjort det med samma kvalité. Sällskapet gör mycket o ibland behöver man den där lilla extra pushen för att göra det.
 
 
Eat better, feel better!
True story..
Där är jag ett levande exempel på nu när jag har skött kosten den senaste tiden. Jag mår fruktansvärt bra o humöret är ständigt på topp. Visst kan man vara lite trött o kinkig ibland men det har ju inte med kosten att göra utan allt annat runt omkring. Jag har en helt annan energinivå om men jämför med hur det varit tidigare.. Awesome!
 
Mitt tidigare sug på Ming försvann lika fort som jag fick dagens träning avklarad o jag vart inte det minsta sugen på thaimat. Så vi tog en kebabsallad istället från Pizzapalatset, mycket fräshare... :P
Dagen fortsätter med mys de lux med hjärtat o nu ska vi bara vara heeeeela resten av dagen. Tycker verkligen om honom. Min Victor.. Älskar såna här dagar!
Kvalité! :D
 
Jag kommer för övrigt ha en helt bananas träningsvärk imorgonträningsvärken efter torsdagens pass fortfarande hänger kvar. O inte blir det lättare efter dagens pass.. Ömmaste gumpen i stan! Haha ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar