måndag 25 november 2013

Måndagsledigt

 
Aaaaah!
Älskar´t! :) Älskar att vara ledig måndagar! O så här kommer jag ha det varannan vecka. Fett värt att jobbar sex dagar varannan vecka för detta! Haha :)
 
Min dag har vart coollugn med sovmorgon fram till 09. Morgonpromenad. Mysfrukost med kaffe o allt. En liten powernap på typ 20 minuter bara sådär. Hoppsan! Haha :P Lagat lunch/middag/matlådor korvstroganoff som jag typ vart sugen på i flera veckor men sedan glömt bort. Gott! :) O så det bästa med att vara ledig just måndagar. Att kunna gå på H.I.T.passet! :D
Innan H.I.T:en blev det ett lite lättare styrkepass triceps o axlar inne på gymmet. Eller vissa övningar blev lite lättare o andra inte för det vart så mycket folk att vissa vikter vart upptagna så då fick jag ta något tyngre än vad jag tänkt. Men det gör inget... ;)
 
Övningar:
Övning-vikt-reps
 
Axellyft sida hantlar 4kg 15-15-15
Tricepspress bakom huvud hantel 10kg 15-15-15
Axellyft framåt hantlar 4kg 15-15-15
Tricepspress maskin 3:an 15-15-15
Framåtlutande axelflyes hantlar 8kg 12-12-12
Tricepspress cable 6:an 12-12-12
Tricepspress bakom huvudet cable 5:an 12-12-12
Sittande axelpress hantlar 7kg 12-12-12
 
Lika blurrig som bilden, lika spyfärdig vart jag efter H.I.T-passet med Ondskan. Men några minuter på hallgolvet gjorde susen o med lite mat i magen blev det sedan ännu bättre!
"I feel good, do di do di do! I knew that I would now... So good, so good, I got you! Whoa!" :)
Nu väntar jag bara på att Dessertmästarna ska börja o jag har förberett lite fika med paleokladdkaka fast i muffinsform o så en bit mjuk pepparkaka. No suger added! ;)
 
Nu är jag är så in i bomben peppad efter denna dagen! Wiiieeeee!! :D
Tackar vet jag vad resultat ger mig fire in the butt för att fortsätta att prestera så här. Detta är inget tillfälligt o jag kommer inte att snubbla tillbaka i kanelbullsträsket igen. Jag bara vet det! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar