måndag 11 november 2013

Ny runtin

 
Jag gillar den nya rutinen på jobbet. Eller det är väl min rutin. När jag jobbat en lördag så ska jag alltid vara ledig måndagen efter. Jätteskönt! :) Är lite sådär annars när man jobbat sex dagar på raken, ledig en o sen jobba fem till innan man är ledig nästa gång. Men denna rutin gör det lite lättare! :)
 
Ledig måndag o härlig långfrukost med nybryggt kaffe o Disneyklassikern Askungen.. ;)
 
"Vi ska sy och vi ska klippa, vi ska göra, ska vi tippa.
För den stora galakvällen, så ska vi sy modellen...
Trallallalaaaaa...!
Sätt igång nu, skynda ila.
Vi har inte tid att vila.
Klänningen den ska vi klara, ja vänta lite bara.
Nananananananaaaa...!"
 
Ni känner väl ingen denna dängan?! ;D
 
Med detta soundtrack som satt sig på skallen blir det tvättdag idag. Då är det ok att se ut så här med raggsockar o allt.. ;) Ska bara låta grannen få tvätta klart sin första maskin då hon tagit fel på dagen o tagit min tvättid. Fy skäms.. ;)
 
Körde ju biceps o rygg igår. O jag har träningsvärk i magen idag! O jag vet exakt hur detta gick till.. Tänkte på det igår nämligen att jag skulle stå så stabilt som möjligt under övningarna, inget gungande eller svingande med vikterna. O vad är man tvungen att göra då? Jo, spänna bålen såklart! O sen gjorde ju spinningen sitt också. Men det känns så där lite extra bra när man sätter tekniken också. Även om det kanske kräver lite mer tid av passet men det är det ju värt! :)
 
Ska bättra på träningsvärken senare idag med lite styrketräning för triceps o axlar innan ett H.I.T-pass. Men det är inte förrän i eftermiddag så tills dess ska det fixas lite här hemma o lagas mat o laddas. :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar