måndag 11 november 2013

Felbedömning

 
När man måste lägga sig ner på golvet när man kommit hem efter ett dubbelpass så har man fan gjort sitt yttersta!
 
Men jag gjorde en liten felbedömning idag och tog mig nog lite vatten över huvudet kan jag nog erkänna. Jag körde nämligen ett styrkepass innan H.I.T:en. Visst, det hade kanske vart bättre om jag kört ett lite lättare styrkepass innan gruppasset men det gjorde jag inte. Jag körde både ett tungt o ett riktigt bra styrkepass triceps o axlar innan. Men det är inget jag kommer göra om varannan måndag nu när jag ska köra H.I.T.. ;)
 
Övningar:
Övning-vikt-reps
 
Tricepspress stång cable 6:an 12-12-12
Axelflyes hantlar 5kg 12-12-12
Dips ställning minidips (jag lyckades inte göra en enda riktig!)
Sittande axelpress hantlar 8kg 10-10-10
Framåtlutande tricepspress cable 5:an 10-10-10
Framåtlutande axellyft åt sidan hantlar 8kg 15-12-12
Tricepspress maskin 3:an 15-12-12
Axellyft framåt hantlar 5kg 12-12-12
Headcrush kettlebell 12kg 12-10-8
 
O vad blev resultatet? Ett fruktansvärt illamående o på gränsen till spyfärdig. O det blev inte bättre av att de satt två damer i omklädningsrummet o pratade om en mustig köttgryta med stora härliga bitar i när jag mådde som värst pyton o skulle hämta mina saker i skåpet! Haha Man kan inte annat än att skratta åt det! ;D Vart till o med så att jag kände av en liten kräkreflex o rapade till! Hahaha ^^

 
Helt slut o nu är det påfyllning som gäller. Skönt att jag förebedde middagen tidigare så att det bara är att varma på. Kycklingfile o varma goa grönsaker. O så klart en bit gofikapaleokladdkakan till Dessertmästarna med en stor varm kopp te. :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar