torsdag 14 november 2013

Morgonpass!

 
Igår innan sängdags bestämde jag mig för att ta ett tidigt gympass idag på morgonen om jag orkade, annars bara en PW. Tänkte att med tanke på att jag vart i Malmö under dagen, åkt tåg i nästan fyra timmar o sedan vart ute med jobbet på kvällen igår så kunde det finnas en chans att jag kanske skulle vara lite trött idag. Men inte alls! Inte det minsta! :)
Kan ju också avslöja att FOREX Bank tog hem förstapriset igår under bowlingtuneringen... Det ni! ;)
 
Men piggelin som man är vart jag på gymmet vid 07 imorse o körde ett styrkepass ben o mage. O det vart superskönt att nästan ha hela gymmet för sig själv! :D Men några andra morgonpigga joinade mig minsann.. :)
 
Övningar ben/rumpa:
Sittande bencurl 40.8kg 15-12-12
Liggande lårcurl 31,5kg 12-12-12
Benlyft "saxen" viktplatta 5kg 12-12-12
Gående utfallsgången kettlebells 2x12kg 20-20-20
Sumosquat med kettlebell 12kg 15-15-15

Övningar mage:
Benkast med benlyft ribbstol 15-15-15
Mage sida-sida lutande bänk vikt 10kg 15-15-15
Superset:
Mountain climber 20-20-20
Sit-ups på bosu viktplatta 5kg 15-15-15

 
Ikväll blir det nu ett pass Cirkelgym X med Mia o jag har inte träffat henna på hur länge som helst o det blir helt klart dagens höjdpunkt! :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar