onsdag 13 november 2013

On the road again..



Färdkosten. Jättegott. Faktiskt. :)

Det är med glädje som jag åker hemåt! Jag är inte den typen som känner den där lyxen med att sova själv på hotell. Tvärtom! Förutom lyxen med hotellfrukosten då.. :P

Efter en heldag med utbildningen igår o möte idag känner jag mig rejält öm på ena halssenan, inte nacken nu utan framme på själva halsen, o fan ta dig om det blir värre nu! Jag ska ju för sjutton bowla ikväll! Haha ;D Har suttit med halsduken likt en turban virrad runt halsen både igår o idag då det redan började kännas igår. Hoppas fasiken inte att det blir något av detta nu. Jag vägra säga (skriva) ordet!

Jag är annars mäkta stolt över mig själv som har lyckat stå emot alla frestelser med fikapauserna o den där jumoskålen proppfull med Geisha, Marianne o Dumlekolor! Så konstigt, så fort den vart halvfull blev den i nästa ögonblick överfull igen. Magiskt! ;) Tur att man inte har det så hemma.. :P 
 


Det känns extra lätt att avstå nu då jag har fått en väldigt skön balans på min träning o min kost. O det har hänt mycket med kroppen på väldigt kort tid. Klart man blir peppad då! :)
 

Dessa ska nu arkiveras så långt in i garderoben som det bara går o ska inte få se ljuset igen förrän det är dags för den där stora garderobsrensningen som sker allt för sällan! Bort från min synvinkel ska de iallafall o förhoppningsvis också glömmas bort! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar