onsdag 20 november 2013

Supersvett

 
 
Jag får ju typ min alldeles egna superhjältelogga på linnet efter att ha gett allt ikväll. Vet inte om det är likt Batman eller en devil? Det bor ju en liten devil o oss alla har jag hört.. Haha ;) O jag känner mig faktiskt som min egen superhjälte efter ett sånt här pass...:)
Eller jag hade i alla fall den känslan efter kvällens spinningpass tillsammans med Mia o hennes lil´sis o så med Oskar som ledare. Helvete vad vi körde på bra! O jag tror nog att jag kan tala för oss alla tre att Oskar vart lite extra peppad o peppande idag! :) Extremt bra pepp under passet ikväll! Precis när man får den där känslan att man inte orkar med kom han med exakt de rätta orden man behöver höra o sparka en i baken för att orka in i det sista. O vi gjorde det, rätt in i kaklet körde vi! Haha :D 
 
Med middagen i magen, matlådan fixad, nyduschad o mätt o väldigt belåten blir det inte många fler knop för denna kvällen. Om jag tyckte att förra veckan vart så bra så är denna veckan helt otroligt ännu bättre! :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar