söndag 24 november 2013

Sunny sunday

 
Gårdagens lördagsbenpass känns extremt mycket idag o inte blir det direkt lättare med tiden. Tvärtom. Det blir bara värre o värre! Haha ;D
O jag o Mia som vart så kaxiga igår när vi körde marklyften; "Undrar om det tar något.." Haha ^^
Ja, det tog riktigt bra! ;)
 
 
Ikväll vart det dags för veckan sista pass som blev ett styrkepass biceps o rygg för min del o sedan körde vi IW tillsammans.
Övningar:
Övning-vikt-reps
Stående rodd skivstång 30kg 15-15-15
Rygglyft lutande bänk vikt 10kg 15-15-15
Latsdrag 7:an 15 8:an 10-10
Latsdrag bakom huvudet 5:an 12-12-12
Bicepscurl skivstång 17,5kg 12-12-12
Enarmscottcurl 7kg 12/12-12/12-12/12
Bicepscurl cable 5:an 12-12-12
 
Längtar redan till nästa helg då Friskis Kalmar har 30-års jubileum o har lite specialare på schemat. O vi ska inte bara köra ett pass den dagen. O inte heller två pass. Utan vi ska köra tre pass! Haha ;D
Jag kan ju hoppas o önsketänka lite att jag nått min golden limit då o kan förgylla dagen med mitt presentkort som jag vann i o med bowlingtuneringen med jobbet o nyttja detta på Tokiga Ture! Haha ;)
 
*I cross my fingers anyway!* :P
 

2 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna för dig och att du kan fira vårt lilla triathlon med en stor påse gotte! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nog mer en fantasi än en möjlighet.. Haha ;D

      Radera