onsdag 13 november 2013

Stående ovationer!

Fick jag nu ikväll av hjärtat! Eller jag fick en stående applåd, High Five! o en kram samtidigt som han stod upp då han vart på väg ut i dörren till träningen. Haha ;) Jag tar det som en stående ovation för det vart precis så det kändes! :)
Men anledningen till denna lilla celibritation är för att jag äntligen fått på mig mina smala byxor igen. :)
Jag är bara så jävla glad just nu o ni får ursäkta språket som jag inte ens vill be om ursäkt för egentligen just för det att jag är så jävla glad! :D
 
 
O inte nog med det!
Jag fick ett ryck att testa mina skinny blue jeans bara för at få se att det faktiskt går åt rätt håll.
Både läs o se med häpnad nedan...

 
-Häpp, knäppt!
Tadaaaa!
 
Idag den 13/11

Inte en chans till att kunna knäppa hur mycket jag än dra in kanelbullarna den 22/10.
 
Ungefär tre veckor har gått mellan bilderna o jag vill också påpeka att jag skött mig helt exemplariskt. God, nyttig o hälsosam mat, varje dag. Inget annat. O jag mår hur gott som helst!
 
Visst the skinny blue jeans sitter inte snyggt nånstans o jag skulle aldrig gå ut utanför dörren med detta kasslernät men ändå. Jag kan knäppa mina skinny blue jeans! Fatta vilka framsteg! För mig är detta en milstolpe! O som nämnt i tidigare inlägg, på väldigt kort tid har det faktisk hänt mycket grejer!
O nej, ingen svält eller uteslutning bortsett från godis o andra sockerbomber som är allmänt giftigt. Ska ge tillkänna att jag kört 5:2 i två veckor nu o ni kan ju själva skåda vad min kropp svarat på detta. O med tanke på att det gått så rasande fort är det inget jag kommer att köra en längre tid utan försöka hitta min balans med kost o träning utan detta. Men detta är en bra början o kickstart för mig själv o jag kan verkligen se min fortsättning på min resa. Jag är jättenöjd! Skulle ju vara helt blåst om jag påpekade annat...
 
O jag måste tacka fina Mia som jag har som min klagomur o bollplank i både med- o motvind. Du har sagt det förr men du är verkligen min klippa!
 

1 kommentar: