torsdag 21 november 2013

Finaste överraskningen!

 
Till mig!
 
 
En torsdag. Varit duktig o kört ett morgonpass på morgonen, jobbat hela dagen, varit på världens jobbigaste (typ blodsmak) Cirkelgym X-pass tillsammans med Mia, helt slut, känner verkligen att det är torsdag i kroppen, sorterar tvätten lite snabbt inför morgondagen då vi har tvättstugan på kvällen o vad ser jag när jag väl kommer in i vardagsrummet?
Världens största o finaste bukett med de tio vackraste rosor jag skådat, som är till mig! Jag har fått blommor av mitt hjärta..! O jag som trott att jag inte är en sån som inte bryr sig speciellt mycket om att få blommor men idag kändes det rakt in i hjärtat kan jag lova, långt in i hjärtat. Jag gillar garanterat att få blommor o framför allt av min älskling!
 
 
O så är han iväg o spelar bortamatch ikväll så det kliar ju i hela kroppen efter att få krama om honom o ge han all den kärlek han förtjänar.
Tack min finaste för de helt underbara rosorna! :)
 
Jag älskar dig!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar