onsdag 27 november 2013

Väldigt kort...

 
Men bra benpass gjordes tillsammans med Mia ikväll. Hon vart sugen på att köra mage men vi körde inte en enda magövning kom jag på nu efteråt! Schysst... Eller inte! Haha :P
 
Övningar:
Övning-vikt-reps
Bencurl 40.8kg 15-15-15
Benspark 59kg 12-12-12
Sittande benpress maskin 113.4kg 15-15-15
In- o utsida lår maskin 40.8kg 15/15-15/15-15/15

Mycket mer än så här hanns inte med innan IW-passet vi hade bokat till 19. Detta vart ett pass om vi inte brukar gå på o jag kommer nog inte göra det igen heller.. Vart helt ok men inte alls samma intensitet som de passen vi brukar gå på. Inte ett enda "Jag-dör-snart-moment!" under hela passet men det vart samtidigt lite skönt att växla ner lite för en gångs skull. Men bara lugn, det är Cirkelgym X med Ondskan imorgon så vi får nog igen det vi kom undan med ikväll.. ;)
 
 
Som vanligt fick duschen vänta när jag kom hem o blev direkt att ställa sig vid spisen o fixa middag o matlåda för morgondagen. Hann även med den lilla disk som fanns så jag känner mig sådär duktig ikväll. Klapp klapp på huvudet! Haha ;)
 
Potatis o sötpotatis i ugn med kycklingfilé o grönsaker. Jag själv kunde inte vänta tills denna middagen vart färdig utan slängde ihop en kanelpannkaka o åt i farten! Haha Nöden har ingen lag o hungern är definitivt med i den kategorin om man inte vill stöta på min värsta gnälliga sida... Lika bra att undvika så länge man kan.. ;)
 
Då det vart morgonmöte med jobbet imorse har jag vart uppe en timme tidigare än vanligt idag men känner inte av det alls, inte det minsta lilla faktiskt. Så är jag lika pigg imorgon blir det ett morgonpassgymmet. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar