måndag 18 november 2013

Monkeybusiness


Haha Denna bilden är precis allt jag är idag! Helt slut.. Haha :)
 
Därför känns det extra skönt att jag har vilodag idag. Vart ute på en morgonpromenad imorse men det är det enda lilla ansträngande jag kommer att göra idag. Är min sexdagarjobbsvecka nu så jag vet inte om det är lite därför som jag känner mig lite extra trött just nu. Kan ju hoppas att det går över ju närmre helgen vi kommer. :)
 
Denna veckan har jag o Mia lyckats få ihop flera pass tillsammans. Imorgon kör vi Cirkelfys, på onsdag blir det spinningen med Ondskan o det är även han som har Cirkelgym Xtorsdag. En massa kul har vi att se fram emot! :) Ska även försöka klämma in lite styreträning mellan gruppassen så det blir nog ett par morgonpass denna veckan. Lite mer träning utöver det vanliga men jag vet redan nu att nästa vecka kommer bli snäppet lugnare så jag ser liksom fram emot att köra med en lite högre växel i denna veckan. :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar