torsdag 21 november 2013

Morgongympa

 
Morgongympa för tricpes o axlar har blivit avklarat nu på morgonen o idag vart det verkligen bäcksvart ute när jag cyklade till gymmet. Det är ju andra dagen som det regnar nu så jag antar att det har med det mulna vädret att göra. Fast lika pigg är ju jag för det! :)
 
Övningar:
Övning-vikt-reps
 
Superset:
Stående axelpress skivstång 15kg 15-15-15
Triceps kickback hantel 5kg 12-12-12
Superset:
Drag mot hakan skivstång 15kg 15-15-15 (Dags att öka!)
Dips bänk 15-15-15
Superset:
Triceps pushdowns cable 6:an 12-12-12 (Dags att öka!)
Axeltrion viktplatta 10kg x3

Tricepspress maskin 3:an 12-12-12
Framåtlutande axelflyes 8kg 12-12-12-12-12 (Dags att testa på 9kgs?)
 
Idag känns det i benen både efter tidigare benpasset i veckan men även efetr gårdagens spinningpass. O nu är jag sådär härligt darrig i armarna efter morgonen styrkepass. Därav den suddiga bilden ovan.. Omöjligt att få skärpa! Haha :D
Detta morgonpass blev veckans sista tidiga pass. Vart nog mer spontant än planerat egentligen. Men det gör ingenting! :) Ni kör vi Cirkelgym X ikväll. Ska försöka hinna med att göra receptet på kesoplattan ikväll om jag orkar, då jag tog den sista skivan till frukost idag. Vi får se hur jag känner mig sen! :)
Dags att fånga dagen!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar